cameron higland

so apa projek aku lepas dapat result?
jawapannya adalah
JENGJENGJENG
aku apply sebanyak mungkin scholarship memandangkan aku ni bukanlah anak CEO, golongan kerabat ataupun menantu DATO' *apakah ?
so I must grab the opportunity as much as I can eceeehhh, dan aku apply kamasukan mana-mana U yg menawarkan foundation 
eheheee nmpak tak betapa malas nak belajar lama, jadi aku ambil jalan shortcut asasi atau foundation
ngehngehngeh
setakat ni unikl, unisel dan university TATI dah jadi mangsa aku, unisel aku apply terus dapat surat tawaran ambooii kelas kau nyah, melambung-lambung yuran die, tak mampu la aku, walaupun U die agak bagus *katenyerrrr
#sorry panjang aku melalut
so minggu lepas my mom merancang nak jumpa atuk tapah (belah abah) n opah sungkai (belah mak)
Alhamdulilah result yg aku dapat ni bukan seratus peratus atas usaha aku tapi berkat  doa orang yg tercinta sekeliling aku
mula-mula pergi jumpa opah n atuk kat tapah (belah abah)
*aku drive okay aku yg drive
nasib ada anak buah, not 'anak buah' actually adik sedara HAHAHA *sorry buat lawak yg tak menjadi
 let me introduce, from left is Imad si macho, Isma si comel and Ikram si handsome boy
this is Imad, ya Allah hyperact betul budak ni he always keep asking something like "kak shima kenapa tu, kak shima kenapa ni" "itu apa, ini apa" sumpah penat nak jawab sebab kalau aku jawab akan byk soalan yg die ajukan balik contoh
imad : kenapa akak dah tak sekolah ?
aku : sebab akak dah besar
imad : kenapa akak dah besar?
aku : aaaaaaaa*loading

at that time aku ada 3 pilihan
  1. tukar topik
  2. membisu
  3. terang guna konsep biology 

 jawapannya, aku lari... HAHAHAH
taklaaaa, aku layan jeeee, tah apa aku jawab oh soalan paling mencabar
isma tanya : "akak, Allah tu apa?"
aku "Allah tuuuuu..."
imad mencelah "Allah tu cinta kite kan?"
arghhhh legaaaa, hahahaha so aku pun sambung leee apa yg patut guna ilmu tauhid yg ada eceh 

 they're so excited seeing my 'camera mahal'
gambar hasil experiment Imad... lawa jugak gambar ni, lepastu Imad gelak "mana kepala kakak ? ada gigi je?" -.-'' pffft comel la Imad ni
lepas zohor pergi cameron, okay kali ni aku serious jalan bengkang-bengkok aku drive sumpah mencabar selalu masuk line orang, selekoh tajam, perghhh mak abah adik sodap tido dlm kereta, aku terketar-ketar lutut bawak -.- but nice experienced babe, so girls, anything just give me a call klau nak pergi trip 
aku dah mahir *bajet ... parking failed!!!!
here some photos wanna share, the beautiful of nature


 rumah-rumah kecik tepi tu adalah rumah lebah... tempat kumpul madu kottt, I guess

 so spectacular!
love dis!
 love love love
 selfie yg paling comel 
 motif ?
 fav picture forevah!
them <3
#let picture talk
 

No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...