my SPM result


hye readers, Alhamdulilah semua teka teki sudah terjawab
Alhamdulilah 
Alhamdulilah
Alhamdulilah
so first step jejak kaki kat maktab rendah sains mara pengkalan hulu
agak nervous, dan tersangat excited sebab
I can meet my bestfriends especially and
I can meet my lovely teachers after a long time 
arghhhhhh I dont know how to express my feeling that moment bila jumpa minah ni
oh atiqah maznan, kaulah orng pertama aku cari, sweet tak aku ? *winkwink sebab rindu gila, tambahtambah dengan orang yg sekepala dgn kita, bila jumpa sembang rancak pumpang habis, sampai sakit gigi dia banyak sgt cakap dan bercerita, yela pakai braces kan, class kau nyah, shes look quite different yela pakai braces kan class kau nyah *pengulangan ayat
lebiuu baby , she got straight A, masya Allah, subhanallah, Alhamdulilah, seronok rasa mcm nak melompat bila dapat tahu my sahabat dapat result gempak :)))
and seterusnya, am so eager to meet my fav teacher, cikgu Aminah, jumpa die dalam dewan tengah ada program dengan budak form 4 slot kimia, me and my other friends (atiqah,pikah,isma) redah masuk dewan
terus aku peluk cikgu, then she tepuk-tepuk me sambil berkata "ya Allah cik shimah cik shimah cik shimah"
hehehehe lepas tu cikgu suruh aku bagi speech to all form 4 students yg ada kat dlm dewan tu, hadoyyy, carut jela apa yg patut,  last word yg aku ingat, aku ckp "so kalau boleh akak nak korang beat kiteorang, okay goodluck semua"
eceh, kalau chemistry aku A+, aku yakin dieorang dapat chemistry A++ caiyaaaaaa laaa brader

 say hello to zulaikha and pikah si comel, miss them so much <3, lebiuu bebeh

 the girl with blue shirt perkenalkan ismahani, die kena habis-habisan dgn cikgu Aminah, hahaha soooo funny that moment "hang ni isma selalu tak ketahuan, tula aku dah kata" *-loghat kedah cikgu Aminah so cute haaaa
 ucapan from pengetua yg hengsemmmmmm lagi kiut miut, Alhamdulilah our MRSM ranking ke-14 dari 45 MRSM seluruh Mlaysia
suasana dalam bilik seminar, ada yg menjerit dapat result, ada yg menangis gembira, hamboiiiii tahniah kepada 28 org yg dapat straight A :))))))

so inilah resultku, Alhamdulilah, senyum sampai ke telinga, dalam hati
"alaaaaaaa BI aku B hmmmm sayang nyaaaa"
tapi takpe!!!!! happy jugak sebab aku mcm dah agak aku dpat BI, B sebab isma yang pandai BI hobby baca novel english, buat karangan ayat sains fiksyen nak mapuiiihhh smpai aku baca pun ternganga pun dapat BI B, aku yg karangan so-so ni apatah lagi kennn ? so redha :))))
keep smile and stay syukur :)))

okay tata tituuuu


No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...