penat prof wannabe

during English class (we've to speak english if not you gonna die) :-
siaw pei : hello, shima this seat is special for you
me : ahaaaaa, really ? thanksssss *big smile
siaw pei : most welcome maaaaa
me : you now what guys (siaw pei, sofia n atiqah) today imma so happy b'coz I've pass my jpj test for motor, soon I'll have license P for both, car n motorcycles ngeeeeeeeeeeeeee
siaw pei,sofia n atiqah : waaaa, congratsssssssss :DDDDDD
yeeee itulah yg aku nak cakap, eheeeeeeeeeee
aku rasa inilah namanya kepuasan, eceh
can you imagine that ?
korang tunggu dari pukul 7 pgi turn nama korang kena panggil adalah pkul 5 ptg
lepastu pulak tau tau, kau gagal bahagian 2 ujian motor kat titi, perghhhhh
tapi Alhamdulilah ujian bahagian 3 lulus dengan jayanya
actually aku repeat hari ni so dapat la turn pkul 12 tgh hri mcm tu, 
me : *sign nama.....cikgu saya lulus!!!!!!
pegawai jpj : amboii seronoknya diaaaaaa
me  : kehkehkeh *gelak mcm mak nenek
yg paling pelik, aku balik tempat pondok menunggu, depa semua dok sorak
HAHAHA apakah ? mesra alam jugak aku ni ye? kihkihkih
balik rumah pkul 2 terus siap p class BI, soon my class will be end
but still I can go there join sofia since only her that still not finish because she quite late join the class
so in sya Allah I will, because I can boost my level confident to speaking in english
and Alhamdulilah
"shima is very good in giving opinion, I love it, and your condfident also superb"
good feedback from my lovely teacher, Mrs. Komathy :)
Alhamdulilah *at least
habis class Bi pergi kuliah agama kat masjid An-Nasriyah
today bincang pasal solat dalam kapal terbang :)
*dan-dan semua cakap pasal flight secara kebetulan sambung pengajian
balik cadang nak buat kek swiss roll memandangkan swiss roll aku semlam keras dan tak boleh nak roll
tapiiii aku dah penatttt tambah dgn "period pain"
urghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
balik terus terlentang baring kihkihkih
*ingat senang jadi perempuan? *tetibe
*weh weh weh, koraaaang dengar laaa lagu blog aku ni, hayati tauuuuuuu
this my fav song by irfan makki, waiting for the call let pray oneday we'll be HIS GUEST to perform hajj and umrah amin
klabye

No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...