mak cik muda yg handsome


habis je class english abah hantar aku pergi masjid an-nasriyah untuk menuntut ilmu agama pulak al-maklum diri ni jahil so dgn menghadiri majlis ilmu yg barakah ini mudah-mudahan Allah S.W.T suluhkan cahaya Nur-NYA menerangi hati yg kelam ini, insya Allah

so sebelum tu solat la asar dulu kat masjid tu oh yaa jgn lupa yee solat tahiyatul masjid, rumah Allah kene hormat tu, rumah YANG MAHA BESAR :)

so nak jadikan cerita, aku solat punya solat dlm rakaat kedua, adik-adik yg sekolah agama sekitar masjid tu pun masuk la masjid play around dah habis sesi pelajaran kan,

so ade la adik-beradik ni, kakak die dlm linkungan darjah tiga adik die darjah dua mcm tu la, comel lote 
yang si adik tu main lari-lari dekat sebelah aku

kakak die tegur

"adik, jangan la main dekat dengan makcik tu, makcik tu tengah solat"

aku rase "whaaaaat ?? muka handsome ceni u owllllsss panggil makcik ?"
kehkehkeh kesan anti-penuaan kot HAHA 

No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...