kids lover

punya semangat  laa kan aku ni pukul 9.15 dah ada kat bank, aku org no. 3 ambil no.pin kat BSN ahhaaaaa lengang, lapang, nyaman, tup tup balik rumah isi upu online buat hal, tak tau la plak aku sorang je ada masalah isi maklumat kan
so skip
lepas belli no.pin upu, aku menuju ke KEMAS,PUSAT MENJAHIT a.k.a sewing class
perghhh, menguji kesabaran, aku suka menjahit sebab dlm masa yg sama aku dapat develop kesabaran yg tinggi dlm diri aku, sat-sat jarum patah, sat-sat benang putus, sat-sat mesin hangit -.- *nmpak tak betapa HEBAT BELAKA prof.shima kau ni menjahit
sewing class sesi pagi agak ramai, memandangkan ramai dah ke hadapan yg aku masih ketinggalan terkedek-kedek nak guna mesin, dan aku byk skip kelas menjahit since aku kene setelkan LESEN Lembu aku, latihan lgi 6 jam wooooi, bila tah aku dapat merwwwmpitzzz KEHKEHKEH
okay okay aku dh manyak lalut, so tadi aku ckp sewing class sesi pagi ramai kan? so mesin pun penuh, takdak yg kosong, aku pun buat muka BANGGLA MENGANGGUR, pastuh main la dengan anak-anak makcik yg dtg menjahit tuu
YA ALLAH comel gilaaaaaa budak ni, 
*okay aku excited nak cerita ni, dengar la dengar laaaaa
ada budak lelaki ni, aku taktau apa nama dia, rayyan ka arash ka, tapi handsome muka dia, HEHEHE budak laaaa, belum mumaiyiz lagipun, mak die garang tau, so aku pun kesian la tgk die, die bagi aku coklat so aku pun bukak, pastu buat lawak-lawak, main-main dengan dia, pastu kan pastukan budak tu asyikpeluk aku je
hehehe comel gila weeeh
aku : adiikkk, meh sini, give me five 
adik handsome lagi comel : *lari kat aku sambil CLAP, pastu lompat kat aku then peluk aku, then gelak comel
aku : alolooooooo sukenyeeeerr dieeee
adik : emm emm emmm *tunjuk pipi suruh aku cium
aku : *aku cium la pipi die *pastikan korang baca dari awal tau jgn bukak page ni terus baca part ni *HAHA
adik : *cium aku banyak kali, *HAHA berlemuih muka aku

lepastu adik perempuan die pulak datang, lagi comel doh, mcm DORA EXPLORER, cooomeeeeel eee
lepastu ada baby mata bulat datang merangkak kat aku, Ya Allah, ni lagi comell
HAHAHA baby mata bulat ni baik, tak nangis, asyik senyum jeeee, 

lebih kurang umur mcm ni la budak-budak nye, tapi still pelat-pelat lagi 

haaaaa baby mata bulat tu lebih kurang mcmni sejibik, mata boolat, rambut kerinting keperangan

erghhhhhhh gewwraaamm

conclusion nak ckp, tak semestinya orang yg penggeli kucing  hatinya keras membatu, HEHEHEHEHE

nak selit la sikit untuk santapan rohani, buat baik dengan budak-budak ni salah satu sunnah tau? yee tau kucing pun, HAHA *jgn salahkan ibu yg mengandung LOL... juga salah satu sifat RASULULLAH YG TERCINTA, kalau nak tau betapa penyayang nya RASULULLAH YG TERCINTA kita terhadap kanak-kanak, haaaa rajin-rajin la menghadiri kelas ilmu agama yeeeeee,

tayyib, mana yg baik ambil, mana yg kurang dan takbetul silap ka apaaa cek mintak maaf nah ?

wallahualam *mari menjadi hamba ALLAH yg mukmin :)

No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...