my personaliti





copy from buku 
"bahagialah wahai wanita" by ustaz kazim<3
ekceli ustaz kazim is my fav ustaz. suka dengar ceramah dia
4 hari bulan ni dia ade buat ceramah dekat masjid AN-NASARIAH, sitiawan
jum pegi ramai-ramai nak ? hehe best weh aku selalu dgr ceramah ustaz ni kat radio

skip

aku nak kongsi sikit la something dgn korang
especially kepada yang suka menunduk ketika berjalan dan aku lah salah seorang daripada nya :)

ambil perhatian semua :)
wanita yang berjalan seperti ini
dikatakan
  •  memiliki sifat yang tertutup #aku tak tau tutup yg mcm mne.
  • ia hanya akan berbual dengan orang yang rapat dengan nya dan boleh dipercayai untuk menyimpan rahsia.
  • wanita seperti ini biasanya sukar untuk ditakluk hatinya #well
  • di sampimg sikapnya yang dingin.
  •  wanita seperti ini tidak perduli dengan kehidupan cinta.
  •  namun, jika ada lelaki yang berjaya menawan hatinya, mereka akan dapat kebahagiaan. kerana wanita sejenis ini sangat setia dan dia tidak akan mengkhianati lelaki yang dicintai nya


aku bukan la nak membangga ke apa
tapi realiti haha cibei~


that's all for today






No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...