my baby booo


haa pikir boypreng lettew
takde makne laa boypreng boypreng ni
weh. nak dekat 2bulan lebih dah ni aku single
haha
first time single lame-lame
mase bengap-bengap dulu sehari single memang takboleh duduk diam laa citer die
haha
sekarang aku dah matang. and reti nak bezakan mane baik mane buruk
kay
dah lari tajuk GELAAAAAK haha

ekceli aku nak tunjuk kat korang adik-adik sedare aku yang omey lote ni
cekidaut~~~~~~~~


DAMIA  tengok sikit menangis. tapi comel gilaaa aku suka budak ni haha<3

akmal dan hana. 

hana sporting<3 suka posing depan camera eee geram!

nana<3 baik+pendiam alolo

siblings<3


oh adik-adik sedare ku yang comel comel GRRR

adam dan asrie

hana again <3

ikram dan pak ajam. comel kan ikram? ade macam abang Z**I**** haha kay angau~

imad<3 omeeeey



zarifah. si model<3 kay zarifah ni cita-cita die nak jadi model. pantang nampak camera aku
posing sungguh-sungguh noh ?

ni tak tau anak sape time kenduri
aku main tangkap je. suare die rock weh! comel gila
die sebut name aku "kak shima haha" die gelak sebut name aku haha

isma dan zarifah

imad again

peace peace

okay aku paling suka gambar ni





maksu dan isma

mahfuz. kuat menjerit. adoy pening kepala deh. tapi tetap comel <3

alololo. phia

adam

ooomeeeeeeeeeeyyy aku suka gambar ni<3

okay dah puas?



No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...