friendforever




mereka<3






dinie mawaddah :)



faryna muzammil :)

amni syasya


nany



fatyn #fatyn malu-malu :/

zetty zainal


jieha jafri:)


shahira aqila







money money money




#ekceli nak uplod banyak lagi. tapi aku penat ni haaaa xD
time dah nak balik. dinie nangish :'<
hm sebab hari ni la last kiteorang jumpe nany :'<

sumpah aku sedih weh
hm
pape pun aku nak cakap

aku sayang korang sangat-sangat. takde sape boleh ganti tempat korang even aku dah ade BFF baru jangan jeles ok ? hakhak :'D korang tetap terhebat and takkan aku lupe sampai bile-bile

that's all <3


2 comments:

Akim Iqbal said...

Woha ! adakah aku sedang melihat bakal isteri pilihan ? hikhik

Shima Kamaruzaman said...

ha ?siapakah bakal isteri mu itu ? :D

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...