kindergarten pasum


so as we asasian, also known as kindergarten univercity, or pre-degree
banyak benda kiteorang kene belajar 
i mean kena berubah, of course dari segi pembelajaran 360 darjah kene survive no more answer scheme provide by our lovely teacher sedehhh

tadi first class start pukul 9 ada yg dtg pkul 7.50, perghh bapak awal, tapi memang aku admit la
kau datang pkul 8.30 pun kau dh kene duduk kat hujung alam dalam audi
wahahahhaha 
Alhamdulilah everything going smoothly, setakat ni computer science class we're very enjoy
our MR.Z sgtlah gila-gila tak ngntuk weh seriously, 
chemistry class okaaay sgt, just teringat pulak cikgu Aminah yg awesome, cikgu!!!!!!! saya nak cikgu ajar saya chemistry, the best teacher ever in the world eceeh

then physics class, wahahhaha aku excited class ni sebab DR.FAKHRUL cam aku
kehkehkehkeh, at least ada jugak org perasan akan kehadiran aku di tengah-tengah ribuan asasian, ingatkan diri ini halimunan, wahhahaha *ayat pasrah mintak simpati
bukan apa, haritu interview Dr.Fakhrul is one of the interviewer, so maybe dalam ramai-ramai budak yg die interview die cam aku sebab english aku berterabur but still confident ckp mcm native speaker, HAHHAHAHHAHAHHA thats why kot die cam
*yaaa whatever

but seriously lecture sgt sekejap, bagi aku sgt rugi siapa yg tidur, dan moga-moga aku dapat elakkan keadaan itu, amin, semoga Allah bagi kita kekuatan dalam menuntut ilmu in sya Allah
kita semua sama, tiada beza, yg membezakan kite adalah niat kita :)

andd yaaaaaaaaaaaaaa
certain lecturer die akan terang mcm korang dah master tajuk tu so take that as challenge
ermmmm tu je nak share, bagi aku boleh tahan setakat ni since tutorial tak start lagi so boleh la relaks, eh tak jugak!!!!!!!!!!!!!!!!! end of this month we gonna sit for ujian selaras 1 wooooii naaah hameeek
setiap bulan ada exam and lastly final sem yg penting!!!

belajar-belajar jugak, usrah, aktiviti kerohanian moh kita meriahkan, bukan apa iman kita bukan lah tetap seperti malaikat, bukanlah sentiasa meningkat seperti para anbia, iman mukmin sentiasa turun naik jadi usrah and so on adalah one of the mechanism to accelerate our iman's momentum

:) budak fizikal (:

#love Allah
#love Rasulullah
#love ummi
#love abi


No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...