happy graduation day


sekarang news feed aku penuh dengan Hari Graduasi 
UM dah lepas lama dah
sekarang UKM

kakak sedara aku graduate sekarang officially jadi Doktor!!

oyemgi!!!
aku ingat lagi pesanan dia lepas aku habis SPM sebelum nak buat keputusan lanjutkan pelajaran nak pilih course apa
"akak jangan ambil Medic tau, ambil lah selain Medic cukuplah kak yong je yang terseksa belajar course ni"

naaahhh hambek kau
bukan senang 
dia cerita ada kawan dia sampai bunuh diri sebab gagal dalam ujian 

alhamdulilah kakak sedara aku anak kepada seorang professor ini berjaya dan lulus dengan cemerlang setiap sem.

syukur

sempat jugak jumpa kak Hanis Buddy course aku
kagumnya aku dengan kak Hanis ni the way she speaking the she interact with people sangat mempersonakan
dia cakap bersungguh ko tau
dan dia selalu bagi tips kat kami The Juniors

dan para pensyarah jabatan kami pun bila sebut nama kak Hanis semua senyum sokmo menunjukkan rasa bangga

salute la sis!

pointer tak  cecah 3.8 tapi communication skill mantap, social networking mantap
semangat dalam bidang kejuruteraan kimia mantap
maka ANDA BOLEH BERJAYA!

come one guys! come on girls!
cekalkan semangat untuk terus belajar

ramai juga seniors yang dah terjum dalam bidang keusahawanan dengan produk sendiri
masyuk baiii

kata sorang senior ni nak sedapkan hati kami

"korang nak tau tak habis second year ni ibarat korang dah graduate tau. sebab 2nd year terlalu banyak teori yang susah nak derive itu ini tapi masuk third year korang lega sikit tapi banyak presentation dan praktikal la. but that is okay compare to second year "

hewhew hanya mampu ber-huhu



No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...