JPJ oh JPJ

Test JPJ punya pasal tak lama lagi, aku pulun buat latihan addmath sampai dapat jawapan terakhir ?????? *apakah ?

aku pulun berlatih bawak kereta dengan abah aq smpai mahir, so ptg tadi berlatih kat area Marina Island and madam pun ada sekali ikut, lagii la nervous kan, my abah duduk sebelah
masa nak pergi tuuu, caaantik punyaaa jalan, masa nak balik tiba-tiba agak ramai org, byk kereta, boleh cool lagi, bila nak keluar simpang tiga tu kann tengok line cleaaaar, 

sekali

zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmm!!!!!
*menandakan mat rempit test skill

sumpah aku cakap time ni paling cemaaas, tambah madam duduk kat belakang (my mom) dah mengucap banyak-banyak sambil menjerit 

bila aku dah mula nervous, aku terambil jalan org, andddddddddddddd yaaaaa!!!
bertubi-tubi kereta hon kat aku, can you imagine that ? abah cepat-cepat kawal stereng aku memandangkan aku dh hilang kawalan tambah dgn gelabahnyeee 

aku "abaaaaah, nak buat apaaa ni, tolong akak" *suara dah ketaq-ketaq
abah " kay dahh tekan minyak" *dgn tenang sekali

bila dah kembali stabil tiba-tiba

air mata aku automatik mengalirrrr, haaaaa kan aku dah cakap, hati aku ni lembut macam kek span *akibat shock dgn apa yg berlaku

abah "dah la tuuuu, takde apa laaa, kereta tu paham akak tgh belajar, tgk depa tak hon dah kan ? ni benda biasa la kakak"
aku " *isk isk isk teresak-esak"

conclusion : till now I'm trying my best, of course I'm not give up, apa pun aku nak cakap ALHAMDULILAH Allah lindung aku sepanjang aku bawak kereta and smpai sekarang, taktau nak ucap syukur tu mcm mne dah aku ter terter sangaaaaaaaaaaat syukur,
sesungguhnya Allah itu sebaik-baik perlindungan :))))
#ALLAHUAKBAR

No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...