SPM candidate

holllloooo people. seminggu aku goyang kaki tanpa pegang buku, aku rasa puas dah kot, tak tenang hati aku dah ni. tahun depan SPM wooii. kalau tak dapat straight A menangis woiii. jelous tgk result org lain lagi bagus dari kita woii, so aku harus melakukan anjakan paradigma demi meraih kejayaan dan menuju ke puncak kecemerlangan #kata-kata berdarjat tinggi
firstly, aku dah cadang dan bertekad nak pergi tuisyen, especially for subjek English, yeah kalau boleh nak expert bahasa Inggeris till peringkat British Council. wohooooo #hyperbola. pusat bahasa inggeris here I come :D
secondly, mcm biase aku nak pulun mcm mana aku pulun untuk PMR, okay ye adik-adik, bangun pukul 4 pagi, buat revision ye ? promise tau ? hukhuk
thirdly, gunakan prinsip "belajar didahulukan, solat diutamakan" kalau boleh jgn tinggalkan tahajud dan duha
so, itu yang aku try nak buat, istiqamah melakukan ibadah sunat. YA ALLAH kuatkan semngat  hamba mu ini, bantulah aku dalam mengerjakan ibadahku. aminn..... fuh sana fuh sini!
keempatly, 100% focus in class. penting ni penting ! dik oii.... taknak 'berzikir' time cikgu tgh mengajar. tok, ade tak ubat yg boleh hilang ngntok time belajar. terima kasih tok. #hape aku merepek dah ?
kelimaly, silence is golden, yeah! :)
conclusion is, apa-apa pun aku amat memerlukan doa dan sokongan korang yang berterusan. so please pray for me as friends la kan mintak belas ikhsan jugak dan dalam masa yang sama please pray for gaza :') nak mencarut kat israel laknat tu tak dak guna dah, kita gunalah cara selemah-lemah iman yakni berdoa untuk saudara islam kita yang merana disana dan boikot israel for the rest of our life ever and ever :')

No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...