first result in MRSM

weh dah end year ? tahun depan SPM ? kejap gilaaa masa bak hang. so just now aku baru dapat result untuk 2012. YA ALLAH. alhamdulilah sangat-2. tak sia-sia pengorbanan aku, so betullah "usaha tangga kejayaan" okay now, aku dah semangat gilaaa. takut jugak woooi tunggu result ni. haih

so wassup ?

I got 6A 1A+ 2B+ alhamdulilah banyak-banyak. yang paling aku terkezuut tu, addmath aku A okay! ya allah happy sangat. rasa nak buat sujud syukur je :'> 

sebab haritu aku sedih gila, sepanjang exam aku takpernah rasa aaddmath A tautak ? kawan aku semua pernah rasa. so aku betting dgn diri aku sendiri, kalau final sem ni aku still tak dapat A, mean aku memang takde peluang nak dapat straight A dlm spm. kejam kan aku ? tapi..

alhamdulilah, Allah dengar doa dan rayuan aku siang malam, #ya allah permudahkan aku tuk mencapai kejayaan

apa yg B ? haa mcm biasa. kan aku cakap subjek bahasa aku teruk :'/ BI n BM <---- susahnyeeeeeeee
aku target bi C. dapat B alhamdulilah :) BM? MEMANJANG B je aku dapat, takpernah ubah. 
sampai cikgu hajar warning aku wooi "shima, susah sangat ke BM?"

menangis kot aku balik asrama. BM org lain semua score, tah kenapa la aku slow sikit bab-2 karangan ni. hmm Ya Allah bantu aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

kay bye. GTG! ada tuisyen BI woiiiii :DDD


No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...