cappucino cheese cake

this special cappucino cheese cake was made by my BFF <3 
syazwani ayeob
okay sedap, I though selaput  putih atas cake tu cream *naah  -.-
rupanya cheese, 
bapak sedap~~~~~
so I give FIVE STAR, tadaaaaaa! I think I should learn from her, wewiiiiitt~~
oh yerr, semlam aku merendek dengan baby bunny aku, syazwani lee
merayap ke marina island, gelap gelita je tempat die, takde ape, bosan, 
then, we decide pergi makan at AEON, 
tetibe perut mengidam sizzling mee, and my baby bunny makan calypot chicken
oh menu baru, minum air minus one, pengganti cool blog, (Y) sedap jugak, murah dan berkesan? *krikrik
so that's all :)
quotes for today

"berkawanlah berdasarkan keimanan ketaqwaan dan kasih sayang, nescaya berkekalanlah persahabatan yg suci itu" as my prinsip, everything we do must followed by "lillahitallah"

No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...