makin kembang ?

ape yang kembang ?
macam makcik aku baru cakap

"eh hai kakak,makin kembang muke ? "
 aku " -_____________-" hm

tiiiiidaaaaaaaaaaaaaak !
tapi kenapa muke weh ? badan kering je aku tengok. mengikut kajian ahli saintis mengatakan
sesiapa makan byk tak gemuk-2 metabolisma dia tinggi *fakta*

-.-

nyum nyum

dekat RM100 jugakla aku beli mendalah ni muahahaha xD
so wajib lah aku sorok dalam loker kalau tak habis dibaham oleh pirana-pirana bilik P307
haha

then lepas shopping makanan shopping kasut pulak
hadooy aku terbeli kasut POLO la pulak. muehehehehe
sekali sekala aku melaram takpekan ? hehe

kbye

No comments:

Miracle episode 2

selepas solat aku baringkan diri atas katil dengan memeluk bantal sorang-sorang dalam bilik ni memang nyaman kali ni aku terbar...