mooneeey


yeah !
it's alll about money money money
it's all about money money money

haha

I got RM100 cash from my dad's compony hhoyeeaah ?
it sounds like "awwweeeesooomeee" right ? muehehehe

ekceli aku tidak tahu menahu yang compony bapak aku nak buat anugerah cemerlang
so
taaadaaaa! surprise for me haah ?
mekaseh le bebanyak
and my dad belanje itew jam G-SHOCK !!!
terserlah kemewahan jam itu <3 mekaseh abah alaaa tak mahal RM500 je 
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee





mulut seksi yg pernah mak aku buat. muahaha khas tuk korang ummuaah xD haha







yeeyy! RM50+RM50 = RM100 :DD 



my parents :) yang dipertua agong kamaruzaman bin kawi dan datin sri hanizah binti abdullah :)
iloveyou mum&dad I will do anything for you. and insyaallah I'll try my best to get 9A's in SPM just for you mum&dad loveyou till my last breath :)






No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...