eidulfitriiiiiiiiiiiii


hai, semuoooooo, selamat hari raya to all readers,
credit to my pgheeen : sorry takbalas text, ni haaa nak ucap jugak

selamat hari rayaaaa semuaaa #mcm takde variasi jeee ayat
semoga ibadah kita semua diterima oleh Allah yg maha Esa, dan semoga juga kita dapat kekalkan momentum ibadah kita pada bulan-bulan yang lain,
haaa jgn bulan puasa je rajin bukak al-Quranulkarim,

to those junior, haih raya sakan la korang , pergi open house sana open house sini,
SPM candidate aku dah tau dah, mesti hangpa cuak, ketaq-ketaq lutot nak ghaya ni, takut buku habeh pi melayang tah  kemana #keeedaaah maaaaai

peringatan kepada mangsa SPM, trial dah dekat weh, especially to mrsm students, SPIP memanggil-manggil, TRIAL SPM MARA make me sooooooooooooooo .............. #takterkata ketakutan nyeeeeee
aku harap trial MARA tahun ni soalan die senang, amin #harapan tinggi menggunung ^ ^

okay, section UCAP MENGUCAP end, and now let me story mory about my hari raya for this year

jeng jeng jeng! this is me, berbaju merah, bakal usahawan dan ahli korporat jutawan pada suatu masa akan datang xD fuh fuhh amin  ngehngeh

ni family gua. janji rock

ha ni laa insan tercinta permata hati intan payung aku, perkenalkan yg tu En. Kamaruzaman dan yg comel lote sebelah tu Pn. Hanizah. harap maklum ye

dan ni boyprenn aku, kiteorang cuwwiit tau, jgn kacau, kami bahagiaa #waaaaaahaaa

ni malam raya kedua, memang stiap kali raya kiteorang akan ade family night la, BBQ, game, cabutan bertuah

yeh, grand prize for this year adalah samsung S4, tapi malangnye aku takbertuah malam tu, aku hanya dapat hamper yg reben putih tu, pun jadila alhamdulilah, congrats to my cousin, kak Oya, menjerit-jerit, tak percaya yg die bertuah dapat handpon due ribu tu, #sumpah jelous

the game  start!, haaa gelak smpai terkencing kencing aku main game ni. malas nak terang game ape, lain kali jela aku citer

yeee. akulah pemenang music chair pada tahun ni :DDD weeeeee #yg mainnye budak-budak, aku sorang je yg berbadan besar, yg lain semua tinggi ketiak aku je LOL

THIS game memang best~~ taktau nak cakap ape dah, haha yg pasti gempak

BBq time, kambing ade ayam ade ikan ade, haaaa makan makan makan
 kite eeeenjooooyyyyyyy

No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...