kami budak hebat

holllloooooo people! yo, banyak benda aku nak share actually, netball, ranking, mrsm life, bestfriends, classmate, crush ? krik krik  krik, masa mencemburui aku, so lainkali jela aku cerita panjang-panjang yeee
okay so apa yang aku eager sangat nak share dengan korang adalah, oh tuhanku, aku tak sangka aku dikelilingi oleh orang yang hebat-hebat, weeeeeeeeeeeeeeeee
bilakah prof.shima nak jadi hebat macam mereka ? bila bila dan bila?
TROLOL
okay skip
taksangka, sumpah taksangka, maktab aku bakal menghantar 6orang pergi DUBAI, for debate.
antaranya LUQMAN (ceeh, luqman jugak aku tulis mula-2 xD), syahirah, syarifah, nik, irfan and anushka
they are debator, represent for our maktab, hebat okay sampai masuk peringkat international. double wow gitu

then, oh yee president BWP yg sengg tu pun nak fly oversea KATENYAA. untuk global leadership, pergi Australia. okay tepuk tangan semua *clapclapclapclap
so tegasnya di sini, KAMI, HIGHLANDERS BUDAK HEBAT yeay! *ceh, perlu ke -.-

No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...