activity week part 3


the best moment. hari kemenangan kami (class 407) muahahahahaha
MALAM FESTIVAL DRAMA
our big hall<3



our vampire. we're won for 'best costum'



belakang pentas yang huru-hara



perkenalkan amar ex-director muahahaha and his friends dud (kan ?)



musical time!







the beginning of our drama (MY CLASS VAMPIRE)
#aku yg baju kuning tu weh. best gila mencapap. hahaha



our second vampire (syahiran) :D



oh. betong! pocong mne sesat. aku taktau yang pasti takde kene mengene dengan slot drama kami xDD haha

class 407 sedang beraksi



krewkrew 407



:)



the winner 405. ape tah tajuk drama nya. tak ingat. 


well i'm gonna miss this moment<3 nak lagi nak lagi! haha
the next day,  sebenar-benar aktiviti die adalah JALAN LASAK tapi aku malas pergi so aku daftar nama pergi KEM KERJAYA yang membosankan. haha at MRSM BALING


blablabla ucapan yg mengantuk. haha eh hensem kot budak MRSM KEPALA BATAS #miiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaangggggggggggggggg xD







demonstration untuk orang tercekik. sebelah tu sakinah :)



tadaaaaa! pusat pelajar MRSM BALING sumpah gempak gilaa! lawaaaa siot



tudiaaa asrama dieorang jauh sebatu. macam U kan ? keeeelaaasss xD



No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...