ulala




okay inilah ULALA.
dieorang comel kan ?
ULALA hot muahaaaa
except me. aku pasive dalam geng tu

kay so macam tadi lepak mekdi
then buat mcm mekdi bapak aku punya
haha. abang kat counter usha pelik. so mcam aku happy gila dapat jumpa dieorang
kiteorang sembang, borak-borak sampai lupa nak oder makanan

lepak dari pkul 0430 ---> 0600
sekejap kan ? hmm
nany , wani , syikin takde
kalau dieorang ade lagi gempak bak hang

skip

time nak balik, peluk cium bagai. dalam hati aku touching sekejap
rasa nak je bawak dieorang balik asrama T_T isk isk isk
god ! kenapa perlu aku berpisah dengan dieorang huuuuuuuuu

last but not least, ulala no matter what happen you're always in my mind and my heart.
sampai kat asrama. muke semua nak same dengan ULALA :/ hm
is it means that 'I MISS YOU' ?
SEKIAN :')

No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...