atiqah si blogger

akhirnyaaaaa, buah hati intan payung delima berlian nilam zamrud aku sorang ni berjaya buat blog

at the same time die promote blog aku, alahaaaai, naaah aku promote blog kau jugak *meskipun tiada pengunjung

http://butterflycantiks.blogspot.com/

haaaa adik-adik yg teringin masuk MRSM tanya la akak atiqah ni
dia banyak pengalaman
siapa-siapa yg nak tau pasal interview MARA
bolehlaaah tanya akak ni dapat straight A youuuuuuu 
nah tau rahsia die ape?
minum kopi banyak-banyak 

hahahahah kidding :DDD

say hi to butterfly cantik, and welcome to blog world :)


3 comments:

Unknown said...

thanks shimaaaaaaaaaaaa love love muah muah ahahhaa

Unknown said...

thanks shimaaaaaaaaaaaa love love muah muah ahahhaa

Shima Kamaruzaman said...

haha hamboii smpai 2comment, lebiuu too bebeh xDDD

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...