oh BMW ku

lepas habis kuliah agama, aku p la kat tmpat solat wnita bahagian luar, tunggu ayah aku, so tempat tu agak sunyi dan yela takde orang dah ptg sgt... so tiba-tiba
pantulan cahaya bersinar-sinar sehingga mata ku menjadi sepet akibat pantulan cahaya yg berlebihan memasuki kornea mata ku
apakah itu ?
jengjengjeng
kereta BMW sebiji mcm kat atas tu tapi warna blue black, kelihatan seperti seorang lelaki
so aku dah start membayangkan die seorang pemuda yg berjawatan CEO 
keluar kereta dgn penuh gaya
simple saja orangyeee  berserban dan berjubah
apabila mukanya kelihatan
ALAMAK
pakcik rupanyaaaaa, umur mcm sebaya opah aku
 ehehehehe
takpelaaaaah apa-apa pun style gilaaa pakcik! *tabik
lepastukan yang plg hot, die keluar kan bulu ayam, alaa yg selalu dok guna sapu habuk or kalau zaman kecik-kecik dulu cikgu disiplin guna sebat pungkok pelajar yg bermasalah
haaa something like mcm ni *rajin pulak aku bergoogle image
die lap bersih-bersih kereta die, tayar-tayar sekali, lepastu die ambil kain lap warna kuning lap lagi seluruh body kereta tu, perghhhhhh
bertambah bersinar-sinar, eceeeh
lepas habis lap semua, then pakcik tu 
ambil kitab mcm senaskah Al-Quran baca kat kerusi berdekatan sekitar masjid mcm meja batu mcm tu laaaa
anddd I was likeeee "bila la aku dapat merasa naik kereta mahal tu"
HAHAHA 
astaghfirullah, sesungguhnya segala apa yg Allah dah beri ni semua cukup buat diri ku
Alhamdulilah :)
*thumbs up for this quotes (Y) yeaaah
Alhamdulilah, marilah bersifat qanaah iaitu sentiasa berasa cukup dgn apa yg ada
in sya Allah, rezeki semua Allah dah tetapkan terpulang kepada manusia sama ada mahu bersyukur atau tidak 
ye dak ? *nasihat buat diri dan semua :)
#ILOVEALLAH
#ILOVEISLAM
#ILOVERASULULLAH

No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...