End of 2013


kalau last year holiday at Negeri Di Bawah Bayu, but this year holiday di Pulau Pinang sudahhhhhh,
habis je exam biology, I can see my parents from Dewan Besar Pengakaln Hulu with a broad smile waiting me at Cafeteriaaaaa, nampak je

"mummmyyyyy abaaaaahhh" *hug and kisss :* muahmuahmuah

hahaha, so pack punya pack, naah penuh bonet, so my dad pun terus la bawak kite orang pergi Penang, jalan-jalan makan angin, orang kate kat Penang ni 'JALAN-JALAN CARI MAKAN' je lebih, yeah that's true baby, segala bende yang takde kaitan dengan udang, sotong dan ketam aku makan. hehehehehe

here some photos to shareeeeeee
LALALALA saje bajet 'model muslimah pantai' wahahahha

my family <3

TADAAAAA !

at taman rama-rama

pintu masuk train bukit bendera

at bukit bendera

dinasourezzzzzz. raawrr

 -.- at taman rimba 



beauty as a butterflyyyyyyyyy LOLLLLL

ulat gonggok  untuk atiqah maznan 

kalau benda ni hidup, seriously aku takkan tangkap gambar binatang ni LULLL

the God's creatures

NGEEEE


suasana dalam train >.< sesaaaaaaak

scenery from on the top of mountain :))


the last day at Batu Ferengghi


peace yooow


gadis melayu youuuuuuuuuu <3

that's all for today, sorry gambar tak tersusun mengikut hari :)


No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...