The End

ESSPIYEEM dah habis wok. the true freedom. ceh tak jugak, masuk U setiap tahun exam. -.- that what we call LIFEEEEEE. aku gerenti dan tersangat sure calon lepasan SPM dah buat short list 'WHAT TO DO' kuikuikui

99.9% semuanye nak ambil lesen kereta. itu sudah pasti. aku bile lagi kan ? jengjengjeng. 
tak sampai sebulan mulut ni tak habis-2 cakap pasal highlanderz, wei, rindu kot, rindu susana kabus kat PH yg takkan jumpa kat tempat lain. sumpah weh T.T

so, hope fully aku dapat result yang aku idamkan. amin. doakan ye awak semua, ohyaaa kawan-kawan seangkatan nasihat dari

 prof.shima manfaat kan masa yang terluang ni  isi la dengan mencari ilmu, tak kesah la ilmu ape sekalipun, yg lebih baik ilmu agama la kan, especially yg nak fly oversea tu siap sedia dengan senjata iaitu ILMU, tambah-tambah zaman yg penuh mencabar dengan ancaman syiah lagi, minta di jauhkan. kepada yg dah berangan nak kahwin, fikir masak-2 yeee tanya diri, ILMU AGAMA ILMU SEGALA ILMU cukup ke ? AKHLAK DIRI okay ke tidak? EKONOMI anda merundum ke menaik ? tanya dada tanyalah iman.

goodluck to those yang tengah tunggu tawaran untuk january in take. wewwiiit, doakan aku jugak weh, 
meh la cek habaq mai, ceritanyeee, cek mohon INTEC SHAH ALAM, program luar negara AUSTRALIA MATRICULATION (AUSMAT) 2year di Intec 3years ijazah dekat australia or new zealand, course engineering, cadangnye engineering petroleum, kalau ade rezekila. so doakan kejayaan bersama ye awak semua. harap-2  permohonan saya di luluskan. amin ya rabbalamin berserah pada Allah. DIA saja yang tahu mana yang terbaik untuk kita :)

cekidautttttttt

 last day exam biology, the killer and hardcore subject  >.<

nah, sempat lagi kan, this my pakwe, name die zue,perkenalkan wahahaha

memory bersama pengawas peperiksaan, ketua pengawas yg pakai vest, sangat baik orangnyeee, aspuri semua melting okaaaay. hahaa

 tempat perah otak :DDD

mukahappy habis SPM youuuu <3


No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...