keep climbing

alanga-alang dah pukul 0150 a.m. okay birlah aku update sekejap blog, berhabuk, bersawang bagai dah

cuti ni aku rasa mcm dah sesak nafas tahap 3 kroniknya, kirenya kalau tenggelam kat laut dah paras tengkuk

homework, project work, rivision, note express
arghh semua bende aku nak buat secara serentak kalau boleh, 
tapi apekan daye aku bukan robot, aku hanya hamba ALLAH yg lemah yang hanya dicipta untuk menjadi khalifah dan beribadah, tapi semua kerja yg aku buat semua tiada kaitan dengan tujuan asal aku diciptakan
waaaalaaawehhh, pengaruh cik beah osem la ni

result rankig org lain seua makin menaik, aku ?
yee aku pun tidak ketinggalan, aku mendadak menaik kan tension kepala hotak aku
okay chill man, 
sedut nafas ---------------------
hembus ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

keep climbing shima, jatuh bangun balik, memang sakit, cuba tahan, kental dan kuat hadapi rintangan seterusnya

antara cabaran yg aku telah berjaya aku hadapi dan tempuh
-netball last minute cancel, dekat setahun aku berlatih last-2 die cancel, okay aku sabar
-tgk result. boom! ke baboooom! *terngaga . takpe aku sabar
-org lain semua confident boleh buat sem, yee! aku pun YAKIN BOLEH! *meskipuuuuuunn
- dan sekarang project work aku tergendala setakat part C. dan aku terkaku taktau nak buat ape dah. pikir shima pikirrrr *ala-ala jimmy neutron


alhamdulilah, member byk support, okay move on shima move on, 

kbye aku mengantuk

cik beah ohsem versi profshima TROLOL

No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...