hello my paradise

hay readers, bye titew nak balik dah, titew sedih, hm homesick sikit, baru lepas habis exam, balik maktab, exam lagi, hurm, doakan titew tau :D Ngeeeeeeeeeeeeeee. hahahaha
okay, azam for the next standardize : "strive for the best, kalau boleh 9A, eh tak tak tinggi sangat tu, erm aku target 6A dulu la. amiiin, chaiyok!"
btw yg pasal netball tu. hmm aku dah fikir masak-2 aku teruskan, as my daddy said
"it's okay, main je smpai bulan 6, memang akak letih, tapi otak akak segar, badan letih otak segar takpe, kalau badan segar otak tak cerdas tak guna jugak. lepas habis game super nanti struggle. I know you can do it, darl " 
and as my bestfriend said
"teruskan je shima, nanti kau dapat sijil kebangsaan, anggap je latihan setiap petang tu as riadah. time prep kau study betul-2. aku yakin kau boleh"
alhamdulilah. thanks atas sokongan yg diberi, and aku harap aku tak give up, yg penting don't look back
oh by the way buddyz KAK BIHA is my idol, akak ni pandai physics tahap gaban and subject lain pun die maintain, die pun busy, lebih busy dari aku, die memegang jawatan sebagai ketua aspuri (BWP), and die pun netballer macam aku, taksilap position die pun GA macam aku :D and die dapat straight A dlm SPM. gempak kan ?
busy mcm mane pun, penat mcm mane pun, die still dapat apa yg die nak, itu HOT, so aku nak jadi mcm die :) #budak hot+cun
hahahahahahahahahha #saje gimik ^^

No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...