SPM candidate


me, noor hashimah binti kamaruzaman 
bakal menduduki SPM  (Y.Y) #dah besar anak mak
dan aku ni taktau dah kenapa semenjak dekat-dekat nak balik asrama, cadang nak baca buku, bagi habis silibes form 4, tapi nampaknyaaaaa humph

HARAPAN menjadi layu, nah kau shima! tahun depan kau kene study teruk, padan muke aku!
:/ 

sometimes, aku macam tak yakin, dan aku tak letak target yg tinggi dlm SPM
and sometimes, aku ade semangat, dan aku yakin yg aku boleh buat! 9A dalam genggaman, tappiiiii
tahlaaaaaaa. ya Allah, bantulah aku,

so, skip la kan malas cakap byk, just nak minta anda semua doakan saya, maaf jika ada buat silap
to all my friends out there, goodluck tau ? buat SPM elok-elok kay, 
dear ulala, I love you, rindu nak gelak ketawa dalam kelas dengan korang T_T kalau nak dikenang, rasa mcm nak menangis pun adaaaaaa. huaaaaa, rindu samudera <3
rindu cikgu, hm so moga-moga batch 96 do the best, 

and I hope I 'll be a good muslimah, anak solehah, hamba bertaqwa, dan pelajar yg cemerlang dalam akademik dan sahsiah, that's my target <3 doakan saya  tau AWAK, KAYBYE

ana uhibbuka hubban jamma :)


No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...