soulmate

*NORSYAZWANI BT AYEOB NADZORI*

she is my soulmate ever<3 , kiteorang kawan sejak dari sekolah rendah. jgn jeles and till now, kelas sama, tuisyen same, pokoknya pergi mane-2 same, kalau nampak die nampakla aku. HAHA bila msuk form 4 kiteorang takboleh dahla bersama mcm dulu T_T uhukhukzz sedih bhai, tapi bila balik asrama, apelagi MERENDEK ah keliling manjung :D huahua. and the best thing is, kiteorang takpernah gaduh, tipu tipu, gaduh pun gaduh kejap je, esok automatik dah baik. :)

 :)okay just now, kiteorang lepak dekat FATTY CAFE. keluar dalam pukul nak dekat pukul 6 jugak. wani, kau kacau time aku tengah layan cerita korea 

ngehngeh "SCENT OF A WOMAN"..... haaaa! sape tengok ? fact! cuti ni aku layan cerita korea je. T_T
*sejak bile aku gila K-POP tah. meroyan betul

skip

nak tau ? aku dengan wani banyak gila persamaan. maksud aku. kiteorang dah plan mase depan dan dalam masa yang sama PLAN kiteorang same!!!!!!!!!!!!!

mygod mygod mygod

haha terharu kot. okay first

wani : aku target UIA doh lepas SPM. aku harap sgt dapat msuk UIA
aku : *buat muka terkezuuuuut* wani! kau saje copycat aku punya plan
wani : mane ada. aku plan dulu
aku : tak! aku dulu
wani : tak, aku
aku : aku la
wani : aku
aku : aku
wani : aku!
aku : takla aku
wani : aaaakuuuu
aku : -.- *sep tangan! 

#YA ALLAH , mudah-mudahan kami satu U. aminnnn#

second

then, aku ada kasi tau mak aku yang aku nak kerja lepas SPM. nak tau mak aku cakap ape

"ha jangan nak buat malu mak"

cara mak aku balas tu buat aku rasa macam, aku minta izin kat mak aku yang aku nak melacurkan diri pulak. HAHA

then aku tanya KENAPA, mak aku jawab

"umur mcm akak ni patut mencari ilmu, tak sesuai lagi untuk kerja. so mak nak hantar akak pergi belajar kat pondok"

YA ALLAH. sumpah HAPPY gila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. serious tak sabar <3
then aku cerita kat wani. dalam masa yang sama die pun plan nak belajar kat PONDOK. :O
it awesome. very awesome men! aku ada geng, so kiteorang cadang nak masuk pondok dekat ipoh, tapi taktau lagi. tengok keadaan

#YA ALLAH, tunaikan hasrat kami dalam mengejar keredhaan-MU ya Allah :'> amin amin#

and the lastly, wani nak amek kos business. dan hell yes! kalau tak jadi doktor, aku memang nak sangat jadi CEO <--- berkaitan dengan business kan? ngehngeh

ya Allah, mudah-mudahan aku dapat menjadi seorang sahabat yang baik, sentiasa berada di sisi mereka dikala susah dan senang, bantulah hamba-MU ini menjadi insan yang bertaqwa kepada-MU ya Allah :) aminn



No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...