HAPPY HARI RAYA

selamat hari raya, hari untuk kita bersuka ria, selamat kami ucapkan ............zzzzz  jgn lupa lirik
dah memang aku lupa pungg. haha
so amacam girls ? puasa penuh kan ? #saje perli# ekceli aku dah 'kene' dgn cikgu azhar
aku : cikgu!!!! bak duit raya meh ?
cikgu azhar : puasa takpenuh ada hati nak raya, kasi ganti penuh dulu la baru saya kasi
okay sentap kan ? nasib baik la cikgu azhar ni comel bak hang. kalau tak, memang tak lama dah. haha
kenapa aku rasa makin membesar, meningkat umur makin sikit baju raya ? hmm T^T
DULU : baju jalan-jalan 4-5 pasang, baju kurung 3-4 pasang, kasut raya 2 pasang sorang
SEKARANG : baju jalan-jalan  2 pasang, baju kurung 2 pasang , kasut raya takde pasang. wahuaaaa T_T sadisnyeeeeeeee
raya tetp raya! homework ? masuk kubur la. haha
sumpah aku malas gila nak buat. hmm okay
selamat hari raya , maaf zahir dan batin, mohon maaf dipinta, apalagi bak la duit raya ?



BILA BOSAN NI LA JADI NYA*KALAU SUKA LIKE JER :)

No comments: