exam week










so semester 1 dah habis. and it sounds like
"weh cepat gila mase berlalu?"
ahaaaa

dan aku pun bagai tak percaya tarikh aku bakal menduduki peperiksaan SPM
semakin hampir. and aku bagai kan tak ready.
yela berdasarkan ujian-2 sebelum ni pun ekceli agak tidak memuaskan sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
sepanjang exam week memang aku stress memanjang
then, malam-2 aku mesej ULALA
"weh aku stress belajar sini ,aku nak balik samudera plis"
dieorang pujuk aku suruh sabar gitu-2okay aku try
then tak puas lagi tu. aku call makpak aku.
makpak aku pujuk-2. then aku legaaa

hmmmmm

so mcm selalu nye aku share dgn korang pasal result aku right?
hahaha sekarang aku taknak share sgt
sebab result aku horrible gila
selaras 2
aku just dapat 4A dan yg lain semua B kecuali fizik aku dapat C taksilap
and yes. aku memang lemah fizik

then final sem, fizik aku dapat B+ 
tapi mathmode aku menurun daripada A ---> B+ damn!
ape aku nak jawab dengan cikgu athirah :/
so mcam ayat cikgu athirah sentiase terngiang-ngiang difikiran aku
"yang jadi mentor untuk mathmod tu, siape final sem die menurun awak taklayak jadi mentor lagi"
yeah! that's me! hahahahaha #ketawa dalam tangisan#
bio aku maintain 68% tah bile nak naik 70% aku pun taktau. GRR! 
agak menyedihkan jugak. sebab my friends yg lain semua dapat 70% above.
disebabkan aku nak legakan hati aku , aku cakap
"alaaa berape markah je pun beza dgn aku"
hahaha
chemistry ? ohyeah! daripada A-->B
yee semua menurun. soalan exam final sem susah gilaaa
dan buatkan aku rase nak balik :(
dan yang paling paling paling aku sedih ialah
BI 
seperti yang korang sedia maklum. aku lemah BI sejak azali
hikhikhik
so mcm time exam tu aku usha-2 keliling
waooo :O pangjang-2 betul karangan dieorang dan more than 3 page karangan dieorang
aku ?

sekian 





No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...