my new bestfriends

okay let me introduce my new BESTIES first
hahaha #aku speaking sioooooooooooot

firstly I wanna introduce my roomate yg comel : kak miera mars (senior) ekceli sama baya je dengan aku just kak miera ni budak lame kat mrsm :)



budak gila camera : nurul syafiqah (pipi) budak hot kat maktab haktuih! haha

kamalia just call her KAMA :) dia ada kembar  lelaki nama : kamal
errr lain kot. tak mcm kembar sama tang hidung je aku rasa haha



next : MAISARA mata sepet. comel kan ? mcm cina. ni lah sahabat aku dalam kelas. hikhik^^
cikang addmath woooooo (Y)



yuslyana (yus) makcik dorm kiteorang yang kuat membebel. tapi aku sayang dia lebih siot
tanpa die tak bangun subuh la kiteorang jawab nyeeee tehehehehe 



adek miera (miera) sama baya jugak dengan aku just dia ni kecik sangat comel je org nye. that why panggel 'adek' budak ni tak habis-2 ayat die "nak balik rumah! mrsm tak best"
errrrrrrrrr -_- the most important budak ni katil sebelah aku kalau die pergi aku nak tidur dengan sape sengal ? huaaaaaa :'<



puteri nazira (zera) budak second intake. say HELLO
helllllllllllllllllllooooooooooooooooo



my bestfriends<3 amalina (ama) rock bebeh! 



oh my lessbo. kak BADAR kite atiqah musa (ieka) haha haktuih!


kak mimiey (mimiey) budak lama kat mrsm jugak sama baya. peace!


and more. tak lupa jugak dekat sakinah and blablabla #sakinah gambar hang takdak sorry :DD

this is my classmate 407
iloveyoufiriends ^^




No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...