ade orang cemburu


#click

okay sumpah terasa
aku taktau ape masalah minah ni 
agaknya die jelous kot? oh oh tak pun die cemburu? haha

okay kau tak batak
ade? ade aku kesah. memey la semua org pun tak batak. pikir kiteorg suke naik pentas?
weh ketar-ketar kot kaki naik pentas memang taklah aku nak naik dah
tapi
alhamdulilah
at least aku dah harum kan name sekolah
kau hado ?

and at least
aku dah tunaikan janji aku kat sekolah nak dpt straight A
kau hado ?

and 
kau jeles? p mampus weh dgn ketidak batakan kau tu. haha
macam cibei lu *kan ayat rewpitz aku dh keluar?

oh ye. bunga pelastik tu?
itu tande penghargaan sekolah bagi pihak guru-2
untuk kiteorg. kau hado?
kau jelos ko ?
hahaha pundek muh!


#okay setakat ni aku malas nak mencarut lebih. org educated tak mcm tu hikhik. kau hado ?
tunggu selepas ni. banyak lagi aku nak hupdate blog weh. and nak uplod gambar-2. tunggu okay :)



No comments:

Abah, My Hero

sempena Hari jadi abah yg ke-56, aku nak buat special post untuk abah,  tak ingat aku bila kali terakhir aku ckp psl abah kt dlm ...